ЗДО №3, Зміївський ЗДО №3, Зміїв
Харківська область, Чугуївський район

Вихователі радять

Інтернет-ресурси для дітей дошкільного віку, 
їх батьків та вихователів
Українські пізнавальні сайти

1.    Найбільша освітня платформа для дошкільників www.learning.ua/

2.    Вчи.юа – онлайн-платформа, де діти старшого дошкільного віку та учні початкових класів вивчають математику в інтерактивній формі — hvchy.com.ua/

3.    РОЗУМНИКИ. Педагогічні ігри – захоплюючі навчальні програми — rozumniki.info/

4.    «Весела абетка» — http://abetka.ukrlife.org/ — українські абетки, казки, читанки, скоромовки, загадки, прислів’я.

5.    Авторський блог – http://natalyagurkina.ucoz.ua —  Наталя Гуркіна – казки, загадки, вірші для дітей.

6.    «Левко» — http://levko.info — дитячий сайт, що пропонує багатий вибір дитячих ігор, лічилок, загадок, віршів, казок, аудіо та відео матеріалів, а також тут можна знайти поради до різноманітних саморобок, розмальовки, найпростіші кулінарні рецепти для малечі, матеріали для дитячих свят.

7.    «Соняшник» – http://sonyashnik.com — розваги для дітей: книжки, аудіо, відео, ігри.

8.    Авторський блог – http://www.zrobysama.com.ua/ — блог про речі, які можна зробити власноруч: листівки, альбоми, скрапбукінги, декор, вишивки.

9.    Maluk.in.ua – http://maluk.in.ua/ — сайт для малят та батьків: розвиваючі ігри, творчість.

10.                        «Казкар» — http://kazkar.info/ — зібрання найкращих казок з усього світу: англійські, німецькі, французькі, індійські та наші рідні українські казки. Не забули і про великих казкарів: Шарль Перро, брати Гримм, Олександр Пушкін, Леся Українка.

11.                       «Дерево казок» — http://derevo-kazok.com.ua/ — на ресурсі зібрано безліч казок українських та зарубіжних авторів. Твори можна слухати онлайн, читати та навіть дивитися відео.

12.                       «Нашим діткам» — http://www.nosiki.cv.ua/ — матеріали для раннього розвитку дітей, музичні альбоми дитячих гуртів та виконавців, «мінуси», ноти, музичні сценарії до дитячих свят та ранків, матеріали для розвитку творчих здібностей, кліпи з мультиків (пісеньки), багато книжок, журналів для дітей, казки від сучасних авторів, загадки та віршики на будь-які теми (також англійською).

13.                       Дитячий портал «Пустунчик» — https://pustunchik.ua/ — фоно- та відеотека українською мовою. Завдання у вигляді вікторин та тестів.

14.                       Музичний сайт для дітей «Музична абетка» — http://muzabetka.com.ua — збірка музичних треків, нотна грамота, музичний словник, методичні рекомендації із музичного виховання, музичні ігри.

15.                       Сайт «Baby—sos» «Аудіокнижки українською» — http://baby-sos.com — сайт допоможе Вам і вашим дітям пірнути у світ краси, гри, казки, музики, малювання, фантазії та творчості.

16.                       «Країна міркувань» — http://www.child-thinking.com.ua — на сайті розміщено завдання, які розвивають просторове мислення, увагу, пам’ять та логіку.

17.                       Український логопедичний сайт Logopedia.com.ua – http://www.logopedia.com.ua/ — сайт для батьків та вихователів, які дбають про мовленнєвий розвиток дитини: поради, ігри, вправи.

18.                       Канал «Освіта дитини ХХІ століття» — https://www.youtube.com/channel/UCYEA0vxmjI8FynI4QRqf64g — канал YouTube мультфільмів, розвивальних відео та пісень для дітей різного віку.

19.                       Розвивальні мультфільми українською мовою — https://www.youtube.com/watch?v=lCi1uJ7bBSQ

20.                       Науково-популярний журнал «Пізнавайка» — http://www.poznavayka.org/uk/-  сайт присвячений самим різним наукам: хімія, математика, астрономія, зоологія. Є дещо з нетрадиційної науки: уфологія, гіпноз, наукові гіпотези.

21.                       «Мамине сонечко» — http://www.mamynesonechko.in.ua/ — сайт-зібрання порад та прикладів організації дозвілля дітей: розваги, навчання, рукоділля.

22.                        «Абеткаland» — http://abetkaland.in.ua/ — структурований сайт із матеріалами по дошкільній освіті: планування, методика, заняття, сюжетно-рольові ігри, гуртки та сценарії ДНЗ.

23.                       «Розвиток дитини» — https://childdevelop.com.ua/ — підбірка матеріалів для відповідальних батьків та вихователів: виховання та психологія дитини, дошкільне виховання освіти, підготовка до школи, розваги, дипломи, нагороди тощо.

24.                       900 презентацій для дошкільників http://900igr.net/ — збірка презентацій: колір, форма, їжа, живий та неживий світ, людина, країни тощо.

 

Матеріали для педагогів та батьків щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку


Важливі телефони під час воєнного стану
Якщо звичні номери "101", "102", "103" не відповідають, немає води чи їжі, не додзвонитися до
аварійних служб, є альтернативні способи зв'язатися з медиками, рятувальниками, поліцією та
СБУ, а також комунальними службами Харкова.
Гуманітарні питання 15-45
Єдиний урядовий контактний центр, куди можна звернутися з такими питаннями:
• проблеми з водопостачанням, водовідведенням, опаленням;
• пошкодження інфраструктури — газони, залізниці, комунальні інфраструктури;
• евакуація та повернення громадян, які були змушені виїхати за кордон через вторгнення Росії
в Україну;
• потреби у продуктах харчування та товарах першої необхідності, скарги на продаж товарів за
завищеними цінами;
• потреба у ліках;
• потреби у паливі;
• питання соціальних виплат, отримання пенсій;
• проблемні питання з головами громад та іншими представниками місцевого самоврядування.
"Швидка" якщо не працює "103":
• 050-364-86-45
• 050-308-76-17
• 063-350-93-33

• 067-540-13-52
• 067-543-13-10 067-540-06-10
"Червоний Хрест". Пошук під завалами
• 38 (096) 598-39-74
• 38 (066) 701-11-10
• 38(098)043-84-88
Медики. Консультація за телефоном:
• 0 800 330 553 — кол-центр
• 067-990-21-45 — Катерина
• 066-097-72-19 — Тетяна
• 063-769-53-73 — Єлизавета
Поліція якщо не відповідає "102":
• ХРУП No1 (Київський): +380632154684
• ВП No1 ХРУП No1 (Основ'янський): (057)705-98-15, +380632031916
• ВП No2 ХРУП No1 (Слобідский): (057)737-23-46, +380635341856, +380961923702
• ВП No3 ХРУП No1 (г. Мерефа): (057) 748-73-50, +380990732499
• Відділення поліції No1 ХРУП No1 (Аеропорт): +380 (57) 775-55-00
• Відділення поліції No2 ХРУП No1 (г. Люботин): +380685509928, +380957949056
• Відділення поліції No3 ХРУП No1 (пгт Новая Водолага): 05740 42002
• Сектор поліцейської діяльності No1 ХРУП No1 (ст. Основа): (057) 729-20-15
• ХРУП No2 (Московський): (057) 738-40-53, +380675393291
• ОП No1 ХРУП No2 (Індустріальний): (0572) 93-31-15, 93-50-64, +380956047088,
+380979379117
• Відділення поліції No2 ХРУП No2 (Немишлянський): (0572) 93-50-40
• Відділення поліції No1 ХРУП No2 (Липці)
• ХРУП No3 (Шевченківський): +380636318179
• ВП No1 ХРУП No3 (Новобаварський): (057) 370 21 25
• ВП No2 ХРУП No3 (Холодногірський): (057)712-50-22, +380686376157
• ВП No3 ХРУП No3 (м. Дергачі)
• Відділення поліції No1 (Харьков-Пассажирский): +380687165846
• Ізюмське районне управління поліції: 0574323040
• ВП No1 Изюмского РУП (г. Балаклея): (05749) 2-09-06, +380504168081
• Відділення поліції No1 Изюмского РУП (г. Барвенково): +380689030126
• СПД No1 Ізюмського РУП (смт Борова): +380669561227
• Чугуївське районне управління поліції: +380 (5746) 22013, 0 95 825 47 59
• ВП No1 Чугуївського РУП (м. Вовчанськ)
• ВП No2 Чугуївського РУП (м. Зміїв): (057) 4734993, +380503055233
• Куп'янський районний відділ поліції: (0574)25-55-35, +380997748301
• ВПД No 1 Куп'янського РПП (смт Шевченкове): (05742)5-10-84
• СПД No 2 Купянского РПП (смт Двурічна)
• Відділення No1 Куп'янського РПП (смт Великий Бурлук): 0575252591
• Красноградський районний відділ полиції: (057) 447-82-91
• СПД No1 Красноградського РПП (смт Зачепилівка): 0576151291, +380933165843
• Відділення поліції No1 Красноградського РПП (смт Сахновщина): (05762) 3-13-63
• СПД No1 Красноградського РПП (смт Кегичівка): +380575531145
• Богодухівський районний відділ поліції: +380957046091
• СПД No1 Богодухівського РПП (смт Коломак): 0576656197
• СПД No2 Богодухівського РПП (смт Краснокутськ): +380986134354
• Відділення поліції No1 Богодухівського РПП (м. Валки): 05753 51332
• Відділення поліції No 2 Богодухівського РПП (пгт Золочев)
• Лозівський районний відділ поліції: 0574590064

• СПД No 1 Лозівського РПП (смт Близнюки): 0575452326
• Відділення поліції No1 Лозівського РПП (м. Первомайський): (05748) 3-21-12, +380668340582
• Відділення поліції у метрополітені
ДСНС. Рятувальники повідомляють, що їм потрібно дзвонити лише на "101" або на
"112". Альтернативних номерів немає.
Комунальні служби
Служба 15-62
Усі питання, пов'язані з опаленням, водопостачанням та міськими комунікаціями.
@Kharkiv1562Bot — чат-бот у Телеграм.
"Харківобленерго"
057 34 24 413 Укртелеком;050 05 40 413 Водофон;067 23 40 413 Київстар;063 05 40 413 Лайфселл;0
800 508 413.
"Харківводоканал"
15-33 — безкоштовно зі всіх мобільних операторів.
Корисні чат-боти у Телеграм
Продукти: потрібні вам або можете поділитися: @volunteer_kharkiv (вбити в рядку пошуку в
Telegram)
Готові бути волонтером: @volunteer_kharkiv
Повідомити про пересування ворога: @stop_russian_war_bot
Знайшли снаряд, бомбу, гранату, які не розірвалися: @ bomb_found_bot.
Фото та відеодокази військових злочинів Росії для трибуналу: @tribunal_ua_bot

 

ДИТИНА У СВІТІ КУЛЬТУРИ

 

Освітня лінія «Дитина у світі культури» передбачає формування почуття краси в її різних проявах,ціннісного ставлення до змісту предметного світу та світу мистецтва, розвиток творчих здібностей,формування елементарних трудових, технологічних та художньо-продуктивних навичок,самостійності, культури та безпеки праці. Результатом оволодіння дитиною різними видами предметної та художньої діяльності є сформоване емоційно-ціннісне ставлення до процесу та продуктів творчої діяльності, позитивна мотивація досягнень; здатність орієнтуватися в розмаїтті властивостей предметів, розуміти різні способи створення художніх образів, виявляти інтерес до об’єктів, явищ та форм художньо-продуктивної діяльності, а також оволодіння навичками практичної діяльності, культури споживання.

Зміст освіти та результати освітньої роботи

ПРЕДМЕТНИЙ СВІТ

ЖИТЛО

Виявляє інтерес до предметного світу. Оперує поняттям «житло», має уявлення про традиційне українське житло. Розрізняє інтер’єри міської квартири та сільської оселі. Розуміє роль житла в житті людини, взаємозв’язок між потребами людини в теплі, світлі, воді тщо. Цінує атмосферу рідної домівки; усвідомлює, що затишок і порядок в оселі залежать від її мешканців; самостійно впорядковує власні речі, іграшки тощо. Усвідомлює, що для життєдіяльності людині потрібні предмети побуту і вжитку. Оперує загальними поняттями «меблі», «білизна», «побутові прилади», «посуд» тощо. Називає основні технічні засоби та побутове приладдя, що використовується в домашньому господарстві. Знає, як користуватися та безпечно поводитися з ними. Знаходить у предметному середовищі знайоме і незнайоме; виділяє схоже, відмінне; визначає безпечне і небезпечне; цінує сімейні реліквії, отримані в спадщину. Називає адресу свого проживання (населений пункт, вулиця, номери будинку,квартири).

ЗА МЕЖАМИ ЖИТЛА

Орієнтується у предметному довкіллі за межами житла. Знає назви вулиць, прилеглих до свого будинку. Визначає місцезнаходження навчального закладу, магазину, аптеки, поліклініки, стадіону, пояснює, як до них дістатися. Знає, що вулиця поділяється на проїзну та пішохідну частини, називає різні види транспорту, їх призначення, характерні особливості. Обізнана з правилами дорожнього руху та керується ними.

 

ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Усвідомлює, що довколишній предметний світ ― рукотворний, створений для задоволення потреб людини та завдяки людській праці. Має елементарні знання про виробництво різних предметів ужитку, технічних приладів та знарядь, засобів пересування та зв’язку, продуктів харчування, гігієни, оперує їх назвами. Виявляє ціннісне ставлення до результатів людської праці, розуміє її необхідність. Знає про професійну зайнятість батьків, найближчих родичів; багатоманітність професій у різних сферах діяльності людини, називає найпоширеніші. Охоче займається предметно-практичною діяльністю, активно долучається до самообслуговування, праці в природі, господарсько-побутової. Самостійно долає труднощі, прагне довести розпочату справу до завершення. Виявляє працелюбність, відповідальність, організованість. Здатна оцінити результат своєї роботи та однолітків, внести корективи, виправити помилки. Бережно ставиться до рукотворних виробів (власних та інших дітей).

ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ

Обізнана із предметним світом, його особливостями в межах житла (предмети побуту, вжитку) і поза ним (транспорт, споруди закладів соціального і громадського призначення тощо), виготовленням предметів довкілля. Орієнтується у предметному середовищі за місцем проживання, дотримується елементарних правил поведінки на вулицях і дорогах. Користується побутовими предметами за призначенням.

СВІТ МИСТЕЦТВА

СПРИЙНЯТТЯ МИСТЕЦТВА

Сприймає і усвідомлює мистецтво як результат творчої діяльності людини, виявляє емоції та почуття від побачених чи почутих мистецьких творіві. Вирізняє специфіку образу мистецтва ― образотворчого, музичного, танцювального, театрального, літературного.

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА

Виявляє власне ціннісне ставлення до українських мистецьких традицій, фольклору, до мистецьких творів художників, композиторів, музикантів, співаків, танцівників. Вирізняє українське декоративно-прикладне мистецтво , своєрідність українських пісенних жанрів (колискові, колядки, щедрівки, заклички), музично-танцювальних (гопак, полька, хоровод). Виокремлює жанри мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт; пісню, марш, танець; спектакль, казку, вірш, оповідання.

ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ

ОБРАЗОТВОРЧА

Виявляє інтерес до різних видів мистецтва. Відображає власні життєві враження, почуття, навички в образотворчій діяльності: малюванні, ліпленні, аплікації, конструюванні. Фантазує, експериментує, змішуючи кольори, вигадуючи оригінальну композицію, змінюючи і створюючи нові форми.

МУЗИЧНА

Має уявлення про вокальну та інструментальну музику, основні музичні жанри (пісня, марш, танець); охоче слухає і оцінює музичні твори, переймається емоціями і почуттями; виразно співає дитячі пісні; володіє елементарною технікою виконання хороводів, танців, музичних ігор, рухів; відтворює на дитячих музичних інструментах прості ритмічні мелодії. Виявляє музикальність, уміння передавати настрій, емоції, почуття через музично-рухову і пісенну творчість. Творчо співпрацює з дітьми і дорослими заради спільного успіху в музично-театралізованих розвагах і святах.

ТЕАТРАЛЬНА

Орієнтується в основних видах театрального мистецтва, виявляє особисту позицію, інтегровані навички під час перевтілення у сценічний образ (позитивний, негативний), створює його за допомогою експресивних засобів (мовлення, міміка, жести, рухи, музика, танці, спів). Запам’ятовує сюжетну послідовність спектаклю, своєчасно включається в дію.

ЛІТЕРАТУРНА

Цілісно відтворює зміст поетичного та прозового твору. Уміє декламувати вірші напам’ять, переказувати українські народні казки, застосовувати усну народну творчість в іграх, інсценуванні, розвагах, фольклорних святах. Вдається до римування, продовження казки, оповідання, виявляє навички образного мовлення. Виявляє творчу активність, інтерес до улюблених літературних творів, самостійно інтегрує в них елементи інших мистецьких діяльностей (спів, образні рухи, малюнки-декорації, маски).

ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ

Сприймає мистецький твір з позиції краси, вирізняє його як естетичний. Виявляє себе емоційно сприйнятливим слухачем, глядачем, виконавцем. Переймає духовний потенціал мистецького твору у власний досвід, виховує в собі риси улюблених персонажів. Володіє комунікативними навичками спілкування з приводу змісту і краси твору, його засобів. Із задоволенням наслідує мистецькі зразки ― образотворчі, музичні, танцювальні, театральні, літературні.

 

                   

Логін: *

Пароль: *