Паспорт харчоблоку
Паспорт
харчоблоку закладу освіти
Дата складання паспорту________25.03.2021 р._______________________________________ |
Найменування закладу освіти Комунальний заклад “Зміївський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)№3”_Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області____________________ |
Адреса, телефон закладу освіти__63403 Харківська область м. Зміїв провулок Спортивний,3-а (05747)337-04________________________________________________ |
Прізвище, ім’я, по-батькові керівника закладу освіти_Афанасьєва Інна Іванівна___________ |
Проектна потужність закладу освіти_____81_________________________________________ |
Фактична кількість дітей___130 дитини______________________________________________ |
Кількість дітей, які харчуються_130 дитини__________________________________________ Реєстраційний номер оператора ринку харчовихпродуктів__r-UA-20-12-310________________ |
Спосіб організації харчування дітей (так/ні)
Харчоблок |
Буфет-роздаткова |
Буфет |
Привозне |
Інше |
так |
|
|
|
|
Інформація прот суб’єкт господарювання, який здійснює харчування
(у разі залучення інших)
Найменування________________________________________________________________
Дата, № договору _____________________________________________________________
Адреса(юридична,фактична)___________________________________________________
Прізвище, ім’я, по-батькові керівника___________________________________________
Реєстраційний номер оператора ринку харчових продуктів(об’єкту громадського харчування)___________________________________________________________________
Реєстраційний номер оператора харчових продуктів(транспортного засобу)___________
Дані про впровадження процедур заснованих на принципах НАССР_________________
Хараектеристика інженерного забезпечення, приміщень, обладнання, інвентарю
|
так |
ні |
кількість |
опис |
Розміщення харчоблоку (їдальні): |
||||
у будівлі закладу освіти |
так |
|
|
Розміщено на першому поверсі двоповерхової будівлі закладу з виходом на вулицю.. |
в окремій будівлі |
|
|
|
|
Система водопостачання |
||||
холодна проточна вода наявна |
так |
|
|
Харчоблок забезпечений достатньою кількістю холодної проточної води. Водопостачання централізоване КП «Зміїв-сервіс»
|
стан мережі задовільний |
так |
|
|
Система водопостачання знаходиться в задовільному стані |
вода відповідає вимогам ДСанПіН |
так |
|
|
Досліджена проба води за визначеними показниками відповідає вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (протокол дослідження питної води від 30.09.2020 року № СГЛ 1142/2020 , результат санітарно-мікробіологічного дослідження №МЛ 3232/2020 від 16.09.2020) згідно з договором №77/10.1 від 24.07.2020р. |
Гаряча проточна вода наявна |
так |
|
|
Заклад забезпечений достатньою кількістю гарячої проточної води. Гаряча вода подається до приміщень харчоблоку , буфетних кімнат групових осередків (4 групи). Встановлено 5 електричних водонагрівачів
|
Резервне джерело гарячо їпроточної води обладнано |
|
ні |
|
|
Каналізаційна система : |
||||
централізована |
так |
|
|
КП “Змів-Сервіс” |
Місцеві очисні споруди |
|
ні |
|
|
вигріб |
|
ні |
|
|
приміщення неканалізовані |
|
ні |
|
|
стан мережі задовільний |
так |
|
|
|
очистка вигребу проводиться своєчасно |
|
|
|
|
Система опалення: |
||||
централізована |
|
ні |
|
|
локальна |
так |
|
|
На території закладу розташована топкова. Знаходиться в оренді КП “Деревянко” Працює на твердому паливі . |
пічне |
|
|
|
|
не опалюються |
|
|
|
|
стан системи задовільний |
так |
|
|
|
Система вентиляції: |
||||
Загальнообмінна природня |
так |
|
|
Вікна з провітрюванням (3 шт), вентиляційні канали . |
Загальнообмінна природня з механічним спонуканням |
так |
|
|
У варочному цеху функціонує загальнообмінна природня вентиляція з механічним спонуканням (над плитою витяжна вентиляція) |
Місцева від технологічного обладнання |
|
ні |
|
|
Встановлені кондиціонери |
|
ні |
|
|
стан системи задовільний |
так |
|
|
|
Система освітлення |
||||
Природне відповідає вимогам |
так |
|
3 |
Вікна шт. |
стан віконних блоків задовільний |
так |
|
3 |
Вікна металопластикові знаходяться в задовільному стані |
Штучне відповідає вимогам |
так |
|
9 |
Лампи енергозберігаючі всі прибори закритого типу
|
Захисна освітлювальна арматура обладнана, відповідаєвимогам |
так |
|
9 |
Усі освітлювальні лампи обладнані захисними плафонами (скляною арматурою)
|
Виробничих, допоміжних, складських приміщень достатньо |
так |
|
|
Варочний цех, овочевий, м'ясо-рибний цех, мийний для миття кухонного, столового посуду, комора для зберігання сипучих і молочних продуктів, бакалії, кімната для зберігання чистого посуду, овочесховище для зберігання овочів (знаходиться на подвір’ї закладу. Сухе, без природного освітлення приміщення, має загально обмінну природну вентиляцію) |
Оздоблення поверхонь відповідає вимогам |
так |
|
|
Усі матеріали для оздоблення приміщень безпечні. |
стеля |
так |
|
|
Без тріщин, щілин, деформації, ознак ураження грибком , побілена вапном |
стіни |
так |
|
|
На стінах - керамічна плитка . Без тріщин, щілин, деформації, ознак ураження грибком.
|
підлога |
так |
|
|
Не слизька керамічна шліфована плитка, стійка до застосування деззасобів, без щілин, дефектів, механічних пошкоджень |
вікна |
так |
|
|
Вікна металопластикові |
двері |
так |
|
|
З ПВХ — 3шт, з МДФ — 3шт.без щілин. Без дефектів та механічних пошкоджень. |
Контактні поверхні |
так |
|
|
Нержавіюча харчова сталь, харчовий алюміній, гладкі дерев'яні поверхні |
Холодильне обладнання відповідає вимогам (у т.ч. маркування проведено), забезпеченістьдостатня |
так |
|
5 |
3 побутові холодильники та 2 морозильні камери (5 одиниць) На кухні – 2 побутових холодильника ( №1 – добові проби/гастрономія, №2 молочна продукція ) 2 морозильні камери в кладовій для зберігання (мяса, риби, масла), №3 холодильник для зберігання яєць знаходиться в коморі. Холодильне обладнання промарковане, усі забезпечені термометрами, температурний режим дотримується, контроль здійснюється. |
Технологічне обладнання відповідає вимогам, забезпеченість достатня |
так |
|
2
3
5 2 5
4
1 4
2 2
5 |
Оснащення харчоблоку: - електричні плити з духовими шафами обладнані терморегуляторами; -електричних м'сорубки (для сирої та готової продукції та варених овочів) 2 м'сорубки для сирої та готової продукції потребують заміни -електронагрівачі; -Терези товарні, гастрономічні ; -Столи для обробки продуктів харчування (риба, м'ясо, овочі, тісто, хліб); шафи; стелажі для зберігання сухих продуктів, овочів, плодоовочевих консервів; -закрита шафа для зберігання хліба; стелажі для зберіганя столового посуду (буфетні кімнати), кухонного (варочний цех) - дерев’яні підтоварники для зберігання сухої продукції в мішках - шафи з решітками для зберігання столового і чайного посуду (буфетна) Всі столи мають відповідне маркування.
|
Кухонний посуд відповідає вимогам (у т.ч. маркування проведено), забезпеченість достатня
|
так |
|
38 8 4 10 8 16
4 4 2 18 6 30 |
Забезпечені кухонним посудом різного розміру і призначення: каструлі, сковороди, казани, відра, баки для зберігання запасу води, тази; ополоники (розливні харчоблок, буфетні кімнати), лопатки дерев'яні, тертушки. шумовка листи для запікання чайники та каструлі емальовані для доставки готових страв в групу та до їдальні Виготовлені з нержавіючої сталі, алюмінію, чавуну, дерева тощо; в достатній кількості, виміряні та промарковані.
|
Столовий посуд відповідає вимогам, забезпеченість достатня |
так |
|
235 235 235 120 160 |
Столовий посуд фаянсовий, з нержавіючої сталі: тарілка глибока тарілка десертна, мілка чашки виделки ложки Відповідає наявної кількості дітей за списком із можливістю заміни
|
Розділові столи відповідають вимогам (у т.ч. маркування проведено), забезпеченість достатня |
так |
|
5
1 1 1 1 1
|
Розділові столи відповідають вимогам, вкриті нержавіючою харчовою сталлю без швів; для роботи з тістом з дерев'яною гладкою поверхнею без щілин, а саме: - м'ясо сире; - риба сира, - овочі сирі - готова продукції - тісто 2 столи для роботи з тістом та готової продукції старі та потребують заміни . |
Розділовий інвентар відповідає вимогам (у т.ч. маркування проведено), забезпеченістьдостатня |
так |
|
|
Заклад забезпечений наборами дошок, виготовлених з твердих порід дерева з гладкою поверхнею та ножів що марковані відповідно до призначення (м/с, м/в, р/с, р/в, о/с, о/в, салат, гастрономія, хліб, сир, салат, тісто).
|
Інвентар для прибирання відповідає вимогам (у т.ч. маркування проведено), забезпеченість достатня, зберігання упорядковано |
так |
|
|
Інвертар для прибирання в наявності відра, щітка, швабри, ганчірки, йоршики промарковані та закріплені за кожним з цехів (гарячого цеху, м'ясного цеху, овочевого цеху та допоміжних приміщень , в т. ч.буфетні кімнати групових осередків
|
Поточність технологічного процесу дотримується |
так |
|
|
На харчоблоці відсутні зустрічні потоки сирої і готової продукції. Обробка сирих і готових продуктів проводиться на різних відповідно маркованих столах з використанням інвентарю з відповідним маркуванням.
|
Забезпеченість мийними засобами достатня, документ щодо його якості та безпечності у наявності, зберігання упорядковане |
так |
|
|
Миючі засоби в достатній кількості, документ щодо їх якості та безпечності у наявності, зберігання упорядковане: “Гала”, 4 л, чистящий засіб “Гала” 2 кг, мило рідке 2,2, мило туалетне 27 шт, пральний порошок 15 кг. |
Забезпеченість дезінфекційними засобами достатня, документи щодо їх якості та безпечності, регламент з використання у наявності, зберігання упорядковане |
так |
|
|
Забезпеченість дезінфекційними засобами достатня, документи щодо їх якості та безпечності, використання у наявності, зберігання у порядковане: “Саніліт” 10 кг, “Манорм експерт” 5 л., “Бланідас” 5 кг мають свідотство про державну реєстрацію та методичні висновки щодо їх застосування, умови їх зберігання дотримуються. |
Поводження з відходами від повідає вимогам |
так |
|
|
Харчові відходи збираються у відповідній промаркованій ємкості, наповненням не більше 2/3 об’єму, виносяться на прикінці кожного дня |
Проведення заходів ззапобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація, механічнізасоби) забезпечено |
так |
|
|
Договір щодо проведення дезинсекції, дератизації в наявності. З Зміївською міжрайонною філією ДУ “Харківський ОЛЦ МОЗ України”. Проведено 16.09.2020 року На вікнах харчоблоку встановлені москітні сітки. |
Організація харчування дітей, питного режиму
|
так |
ні |
кількість |
Опис |
Їдальня забезпечена достатньою кількістю місць |
так |
|
130 |
Харчування дітей здійснюється у 4 групових кімнатах. Кількість місць достатня. |
Умови для дотримання правил особистої гігієни дітьми створені |
так |
|
|
Усі 4 групи обладнані санітарними блоками. В кожному сан. блоці встановлені умивальники, забезпечені рідким милом, індивідуальними (паперовими) рушниками, вішалками; полички для предметів особистої гігієни закріплені за кожною дитиною та відповідно промарковані
|
Умови для зберігання добових проб створені відповідно до вимог |
так |
|
|
Добові проби зберігаються в стирильному посуді в холодильнику на харчоблоці добових проб, при температурі +4 - +80 С із зазначенням дати та часу відбирання.
|
Питний режим дітей організований, відповідає вимогам |
так |
|
|
Кип’ятіння води для питних потреб здійснюється в окремій маркованій ємності на харчоблоці. |
питний фонтанчик |
|
ні |
|
|
кип’ячена питна вода |
так |
|
|
В групових кімнатах стоять промарковані чайники з кип’яченою водою. Кожна дитина за потребою отримує кип’ячену воду в індивідуальній чашці |
фасована бутильована вода з засобами розливу |
|
ні |
|
|
Стан дотриманнявимог до гігієни персоналу, якийпрацює в зоніповодження з харчовими продуктами
|
так |
ні |
кількість |
Опис |
Кількість персоналу відповідає вимогам |
так |
|
5 |
По штату – 5, укомплектовано 5 (Завгосп, кухарі, підсобний робітник, старша медична сестра) |
Персонал відповідає кваліфікаційним вимогам (наявна відповідна освіта) |
так |
|
|
У кухарів закладу наявна відповідна освіта. Кухарі мають 4 та 5 тарифний розряд. |
Систематичне проведення навчання персоналу забезпечено |
так |
|
|
Систематично проводиться санітарно просвітницька робота з персоналом Навчання персоналу складає — 1 раз на тиждень (пом.вихователів, кухарі і підсобний робітник) . |
Медичний огляд персоналом пройдений відповідно до вимог |
так |
|
|
Медичний огляд працівники проходять згідно погодженого списку працівників на проведення профілактичних медичних оглядів у 2021 році (лист погодження від 04.03.2021р №4.2-057/2/3370-21) Медичний огляд проходять 2 рази на рік, медичні книжки знаходяться в наявності. Вчасність проходження медогляду контролюється медичною сестрою старшою.Розшириний медичний огляд проходять працівники харчоблоку |
Персонал у достатній кількості забезпечений |
так |
|
|
Забезпечений
|
спецодягом і спецвзуттям |
так |
|
|
Працівники харчоблоку, буфетна групових осередків забезпечені спеціальним та санітарним одягом, промаркований. Санітарний одяг для робіт, пов'язаних з харчуванням: халати, фартухи з тканини, для отримання та видачі їжі, ковпаки, хустки. Спеціальний одяг для прибирання приміщень: халати темного кольору, гумові рукавички. Весь одяг промаркований , використовується за призначенням і зберігається окремо. Придбання спецодягу здійснюється за власні кошти працівників харчоблоку. Фартухи з полімерних матеріалів для миття посуду відсутні.
|
засобами гігієни |
так |
|
|
Забезпечені рідким бактерецидним милом, паперовеми рушниками, шкірним антисептиком. |
Умови для дотримання правил особистої гігієни персоналом створені |
так |
|
|
Умови для дотримання правил особистої гігієни працівниками харчоблоку створені. Туалет для персоналу обладнаний санвузлом, умивальником, з наявною проточною водою, милом, рушниками (паперовими) і вішаком. |
Приміщення для персоналу (роздягальня, кімната приймання їжі, санітарний вузол, душова) обладнані, відповідають вимогам |
так |
|
|
Обладнана спеціальна кімната з шафами для верхнього одягу та особистих речей. Раковина для миття рук, туалетна кімната та душова кабінка. |
Інструктивні матеріали (посадові інструкції, правила, методичні рекомендації, пам’ятки тощо) у наявності |
так |
|
|
Інструктивні матеріали є в наявності і зберігаються у медичної сестри та на харчоблоці (посадові інструкції працівників, задіяних в організації харчування; інструкція обробки продуктів, обробка яєць, графік прибирання приміщень харчоблоку, правила миття кухонного та столового посуду, тощо)
|
Аптечка першої невідкладної допомоги у наявності |
так |
|
|
Аптечка першої невідкладної допомоги укомплектована, знаходиться у кабінеті медсестри
|
Ведення документації:
|
так |
ні |
кількість |
Опис |
Технологічні картки приготування страв затверджені керівником у наявності |
так |
|
|
Технологічні картки приготування страв, калькуляційні карти, картка – розклад страви (для картотеки справ) в наявності, затверджені керівником закладу |
Перелік постачальників харчових продуктів погоджений з територіальним підрозділом Держпродспоживслужби |
так |
|
|
Погодження переліку постачальників харчових продуктів здійснюється централізовано відділом освіти Зміївської міської ради
|
Примірне двотижневе меню погоджено з територіальним підрозділом Держпродспоживслужби |
так |
|
|
Примірне двотижневе меню погоджене Головним управлінням Держпродспоживслуби в Харківській області та затверджено директором закладу (на зимово-весняний № 4.2-057/2/4196-21 від 18.03.2021; осінній №4.2-057/2/14564-20 від 19.11.2020 та на літній періоди №4.2--057/2/7567-20 від 25.06.2020).
|
Супровідні документи (товарно-транспортні накладні) на харчові продукти у наявності |
так |
|
|
Прийом харчових продуктів здійснюється лише при наявності товаро-транспортних накладних та сертифікатів якості на продукти харчування Накладні, сертифікати відповідно яких отримуються продукти харчування зберігаються в закладі освіти. |
Програма лабораторного контролю у наявності, оцінка результатів лабораторних досліджень проводиться |
|
ні |
|
|
Задокументовані процедури прибирання, миття, дезінфекції, заходів з запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація) у наявності |
так |
|
|
Документація дезінсекції, дератизації в наявності. Графіки генерального прибирання — що четверга. Інструкції по прибиранню приміщень, миття посуду. |
Медична документація по контролю за організацією харчування у наявності |
так |
|
|
В закладі в наявності: журнали бракеражу готової та сирої продукції, журнал контролю температурного режиму холодильного обладнання, журнал здоров’я працівників кухні, журнал виконання норм харчування, книга обліку відходів, журнал лекцій з працівниками кухні. |
Пропозиції щодо покращення роботи:
№ |
Заходи |
Термін виконання |
1 |
Виконати ремонт або заміну столів |
До 01.09.2021 |
2 |
Забезпечити заклад двома електром’ясорубками (для сирої і готової продукції) |
до 01.09.2021 |
3 |
Забезпечити працівників спецодягом в тому числі фартухами з полімерних матеріалів для миття посуду |
до 01.09.2021 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Директор АФАНАСЬЄВА І.І._______
Завгосп ПОПОВА В.М.________
Медична сестра старша ЩЕПІЛОВА О,С.